Translate

zaterdag 15 september 2012

een verhaal met een luchtje

Vorige  weekend ben ik nog even naar de camping geweest, heerlijk ontspannen en maandag nog even naar de Draad in Zierikzee om 2 quiltjes op te halen, die ik even  had uitgeleend. Heb deze netjes in een plastic tasje in de auto gelegd omdat ik die woensdag weer nodig had voor de vouwtechniekencursus.

Dinsdagavond de kopietjes voor de cursus gemaakt en verder heel ontspannen omdat het voorbeeld al in mijn  auto lag.

Woensdagochtend kom ik in de winkel en leg alles klaar, ik loop naar mijn auto om mijn quiltje te pakken en tot mijn groete schrik, quiltje weg!  Ik kan jullie niet vertellen wat er toen voor een paniek bij me uitbrak. Heel de auto leeggehaald, thuis gezocht en hij was echt nergens.

Toen sloeg de angst toe, ik had namelijk op maandagochtend op de camping nog wat vuil weggegooid en ook een plastictasje met wat vuil uit mijn auto.

De campingeigenaar gebeld en gelukkig was de container nog niet geleegd.
Ik ben toen donderdagavond samen met Tineke naar zeeland gereden en gewapend met mijn kaplaarzen en een paar grote handschoenen in de Container geklommen.

Net toen ik alles had verplaats en een lege bodem zag en heel langzaam de moed begon op te geven, zag ik een flesje  van de groene thee die ik altijd drink. Dan moet het zakje hier ook ergens liggen en ja hoor onder aan onder heel veel vuilniszakken lag een klein wit tasje   en gelukkig lagen daar mijn quiltjes in. Heb ze lekker gewassen en ze zijn weer helemaal als nieuw.

wat kan een mens gelukkig zijn
Tineke , de baas en ik hebben wel  verschrikkelijk gelachen.
Dus een tip van mij, kijk altijd eerst al je zakjes na!

Al met al heb ik woensdag toch een hele gezellige dag met de dames gehad.


Donderdag heb ik de workshop herfsttafereel in de klok maken gehad. Er waren 5 dames en een heer.

De dames hebben de herftsklok gemaakt en Hans een zomerklok.
Het was een gezellige dag en de reacties waren super. Ik heb nog geen foto's van de resultaten maar wel van de gezelligheid.







Vandaag komt Bert om een workshop te geven van het wandelwagentje.

Ik heb nog geen tijd gehad om de foto;s te maken van de eerste quiltjes die ik voor de stichting ALS  heb binnen gehad, Dit weekend kunt u ze bekijken.
 
Fijne dag allemaal groetjes Cora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten