Translate

zondag 2 september 2012

Alweer een week voorbij, wat gaat de tijd ongelooflijk hard.
Maandagochtend had ik de quiltbee weer, het is altijd zo gezellig.

Woensdagavond de poppenhuisgroep waar we lekker met ons kartonproject bezig zijn geweest.

lekker knutselen en bijpraten

Vrijdag ben ik bij Barbara op kraamvisite geweest, wat zijn baby's toch mooie wezentjes
Lara , wat is ze mooi  hé



Vandaag alle pakketten klaar gemaakt, voor de poppenhuizen nog even het glas erbij  morgen en dan gaan ze allemaal naar de post. Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties.

Morgen begint de nieuwe basiscursus, heb er weer helemaal zin in.

Dinsdag ga ik met Ria aan ons Coria Project verder. Ik zal de foto's er weer opzetten.
Voor zover mijn verslag van deze week,
lieve groetjes Cora




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten