Translate

zondag 26 augustus 2012

cursuspresentatie zaterdag 25 augustus

Hallo lieve mensen,

Gisteren heb ik de cursuspresentatie gehad. Voordat de winkel openging, heb ik om 6 uur s' ochtends muffins en chocolade brownies gebakken. Je wordt al blij van die heerlijke geur in je huis. Dan snel naar mijn winkeltje, waar ik nog steeds heel blij van wordt. Rond kwart over tien kwamen de eerste klanten en het bleef de hele dag door druk. De sfeer was echt supergezellig, er werd lekker even rondgekeken, bijgepraat en natuurlijk een kopje koffie of thee gedronken met wat lekkers erbij.
Er waren heel veel vaste klanten, maar ook mensen die ik nog nooit in mijn winkeltje heb gezien. Voor mij was het een hele leuke dag, waar ik met volle teugen van genoten heb.
Marja en Gre hebben wat foto's van deze dag naar me opgestuurd, zodat ik ze op mijn blog kon plaatsen, dank jullie wel, ik ben er heel erg blij mee.

een deel van mijn winkeltje
de sfeer zat er goed in

mijn super An, die het helemaal leuk vond om te helpen met de koffie

zomaar even lekker rondsnuffelen

even  lekker genieten van de koffie met een muffin
 Ik wil nog wel even laten weten dat ik natuurlijk heel erg blij ben geweest met de hulp van mijn lieve dochter Debbie, mijn lieve vriendin Tineke en  mijn soort quiltwinkelmoeder An. Bedankt  lieverds.

Zoals beloofd zou ik nog wat foto's plaatsen van de workshop voorjaarsklok.
Hier zijn ze dan. En wat zijn ze leuk!!!!!


Dit is de klok van Helga


en dit is klok van Ger

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten