Translate

maandag 18 juni 2012

Hallo lieve bloggers,
Ik heb dit weekend even een timeout voor mezelf genomen, heb een waanzinnige cursus bij Penny Thompsen gedaan. Zij is echt een vak miniaturist. We waren met een groep van 12 cursisten en hebben gelogeerd bij Trees Beertema. Zij organiseerd allerlei leuke cursussen. Als je echt eens helemaal tot jezelf wilt komen dan kan ik dit zeker aan bevelen. Lekker met je hobby bezig zijn, allemaal leuke mensen om je heen, je eten staat klaar, kortom je wordt gewoon helemaal in de watten gelegd.
We hebben een tafereel van karton gemaakt, 2 kleine cottages met een diepte erin. Dit Is het resultaat. Ik ben er wat trots op.

Vandaag hebben we de blokkenmap met de maandagbee afgemaakt.Ik heb hier helaas nog geen foto's van, maar als het goed is krijg ik ze toegemaild.
4 gezellige dames die altijd beginnen met koffie en even allerlei bijzonderheden met elkaar uit wisselen.  Vanochtend hadden we beschuit met muisjes, omdat Ria haar dochter is bevallen van een wolk van een baby.Het was weer helemaal gezellig.

1 opmerking:

  1. Ziet er heel leuk uit; ik kan me voorstellen dat je genoten hebt! Gr.Ria

    BeantwoordenVerwijderen